20 maart 2013

De woensdagtrainingen...

Als de sneeuwbuien dan toch voorbij zijn hopen wij op de woensdagen weer te beginnen met de avondtrainingen.
 
Van verschillende kanten is er gevraagd om een b-groep op te richten, immers oudere rijders vliegen niet meer zo vlot als jongere. Om onze wielrenners nog jaren bij mekaar te houden het volgende:

Wij stellen voor vanaf
woensdag 3 april vertrekt om 18.15 uur de b-groep
vanaf het Gouvernement richting Aubel
 
A-rijders vertrekken om 18.00 uur
 

 

9 opmerkingen:

  1. 10 minuten eerder vertrekken heeft meer zin voor de zogenaamde b rijders en aanpikken na berneau

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, zo blijven we alsnog een eenheid en beetje jong Lol.....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mensen, reageren wordt op prijs gesteld, maar wel je naam vermelden graag - emile

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Laten we het voorstel maar proberen. Alle voorafgaande pogingen zijn immers mislukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo, het fietsen op woensdag avond kun je daar gewoon aan mee doen? of moet je ergens aanmelden?Groetjes Dennis Godding

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zie het al. Verder kijken is soms ook handig:-). Kan alleen geen tijd vinden voor de zaterdag rit/ zomertijd? Groeten Dennis Godding

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook deze vraag is me duidelijk. Probleem was als ik met mijn gsm de mobiele versie pakte krijg ik niet alle info te zien. Dit is nu opgelost Gr. Dennis:-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Dennis... we zien je graag komen - emile

      Verwijderen
    2. ga ik zeker doen emile.
      Ben al een tijdje opzoek, een groep te vinden die geregeld gaat fietsen.
      Dit is perfect en lekker kort in de buurt.
      nu nog hopen dat het weer beter wordt maar goed
      tot snel dan groetjes Dennis

      Verwijderen